Uvjeti korištenja

Uvjeti poslovanja u internet trgovini odnose se na kupovinu proizvoda na internetskoj stranici outletmadraci.hr.

Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja može samostalno izvršiti narudžbu putem internet trgovine outletmadraci.hr. Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi sam Kupac.

Uvjeti korištenja Internet trgovine outletmadraci.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te zajedno sa podacima objavljenima na Internet stranici predstavljaju predugovornu obavijest u smislu Članka 57. ZZP. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. Marion d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave te nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu tim promjenama.

Korištenjem ove Internet stranice smatra se da su korisnici i korisnice u svakom trenutku upoznati s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumiju i prihvaćaju.

Svrha Internet stranice outletmadraci.hr je ponuditi svoje proizvode klijentima i informirati ih o temama vezanima za zdrav život i odmor te u tom smislu Marion d.o.o. nastoji da objavljeni sadržaj u najvećoj mogućoj mjeri daje potpunu i točnu informaciju.

Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koje se nalaze na Outletmadraci.hr Internetskoj stranici zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača. Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Za nenamjerne greške ne odgovaramo.

Marion d.o.o. se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja je na bilo koji način vezana uz korištenje stranice od strane korisnika i korisnica bilo uporabom ili zlouporabom sadržaja, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili korisnici ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom sadržaja stranice. Odricanjem od navedene odgovornosti Marionu d.o.o. nije cilj smanjiti odgovornost za svoje postupanje u skladu sa zakonskim propisima.

Dokumenti, fotografije, podaci, informacije, kao i bilo koji dio sadržaja objavljen na stranici, ne smije se reproducirati, distribuirati ili na bilo koji način koristiti u komercijalne svrhe.

Nositelj svih prava na Internet stranici outletmadraci.hr je trgovačko društvo  Marion d.o.o. i ne odgovara za sadržaje, niti za raspoloživost drugih stranica na koje upućuje poveznicama.

Iako Marion d.o.o. nastoji smanjiti tehničke pogreške prilikom korištenja Internet stranice, ne može jamčiti da će sve funkcionalnosti biti uvijek dostupne, niti odgovara za eventualnu nedostupnost stranice.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda, ne radi se o nedostatku proizvoda.

CIJENE

Istaknute cijene su izražene u hrvatskim kunama i eurima te s uračunatim PDV-om (porezom na dodanu vrijednost).

 U cijene proizvoda uključeni su troškovi dostave isključivo za proizvode za koje je to izričito naznačeno te za sve kupnje iznad određenog iznosa, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje. Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, cijena PDV-a te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje. U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca postaje važeći u trenutku kada ponuditelj potvrdi narudžbu. Od tog trenutka dalje, sve su cijene i drugi uvjeti fiksirani i jednakovrijedno važe za ponuditelja i za kupca.

NAČINI PLAĆANJA

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

  • Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe. Opcija plaćanja pouzećem omogućuje Vam da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave proizvoda na traženu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini dostavljaču prilikom isporuke.
  • Virmansko plaćanje (ponuda/predračun). Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podacima potrebnima za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte… Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo Vam naručene proizvode.
  • Plaćanje karticama Marion d.o.o. koristi WSPay sustav naplate kreditnih kartica.
    Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava WSpay™ sustav za online autorizaciju kreditnih kartica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu. Moguće je plaćanje sljedećim karticama na jednokratno ili obročno do 24 rate beskamatno ovisno o kartici koju posjeduje te i uvjetima koje ste ugovorili s Vašom bankom ili kartičarskom kućom.
  • Plaćanje karticama u našoj internet trgovini ili prilikom dostave naše dostavne službe:

    Jednokratno:
    kreditnim karticama: Visa Premium, Visa, Diners, EC/MC
    Debitnim karticama: Maestro, Visa Elektron

    Obročno:
    PRIVREDNA BANKA ZAGREB
    VISA PREMIUM 2 – 12 rata beskamatno
    MAESTRO i VISA Inspire 2-36 rata beskamatno.
    ZAGREBAČKA BANKA– ZABA
    MAESTRO 2 – 12 rata beskamatno
    MASTERCARD i VISA 2 – 24 rate beskamatno
    ERSTE CARD CLUB
    DINERS 2-12 rata beskamatno
    MAESTRO Plus 2-12 rata
    VISA (MBPlus) 2- 12 rata

 

DOSTAVA

Dostava se vrši na kontinentalnom djelu Hrvatske i po otocima, ovisno o dogovoru i mogućnostima dostavnih službi. Na zahtjev kupca moguće je organizirati dostavu i izvan RH, uz prethodnu najavu troškova dostave od strane prodavatelja te potvrdu kupca o prihvaćanju ponuđene cijene.

Zbog različitih volumena i težine proizvoda koje nudimo nije moguće uslugu dostave dobiti samo od jednog prevoznika/dostavljačke službe, stoga smo radi pružanja cijelovite i kvalitetne usluge dostave ostvarili partnerstvo sa više renomiranih logističkih kompanija kojima će biti dostavljene narudžbe a to su:

GLS

INTEREUROPA

IN TIME

Naručeni proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekt. Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je preuzimanje moguće.

Prilikom preuzimanja potrebno je temeljito pregledati robu radi eventualnih oštećenja u transportu te molimo da nas, u slučaju zamijećenih oštećenja kod preuzimanja, odmah kontaktirate.

 

CIJENA DOSTAVE

Za naručenu robu dostava na kontinentalnom djelu Hrvatske se ne naplaćuje, osim ako nije drukčije naznačeno prilikom narudžbe.

Za isporuke na otoke dostava se ne naplaćuje, osim ako nije drukčije naznačeno prilikom narudžbe, a mogućnost dostave ovisi o rasporedu i mogućnostima dostavnih službi.

Za sve narudžbe veće od 90 eura dostava je besplatna.

Trošak dostave u inozemstvo biti će izračunat i ponuđen kupcu te isti će ovisiti o vrsti robe i zemlji u koju se naručena roba šalje.

Neizvršena isporuka: ukoliko kupac, odnosno primatelj naveden u narudžbi, nije zatečen na navedenoj adresi dostave u vrijeme dostave, kupac će biti kontaktiran o ponovnoj dostavi.

ZAMJENA ROBE U SLUČAJU POGREŠNE NARUDŽBE

Ako je kupac naručio pogrešnu dimenziju, proizvod se može zamijeniti u roku od 14 dana ako je proizvod u originalnom pakiranju i nije oštećen. Ako je proizvod otvoren i ima vidljiva oštećenja, proizvod je moguće zamijeniti isključivo ako kupac pristane podmiriti iznos nanesene materijalne štete počinjene na proizvodu, kao i ponovnog pakiranja proizvoda. U oba slučaja, trošak povrata proizvoda ( 60 eura za pojedinačni proizvod), kao i trošak ponovljene dostave, ide na teret kupaca.

Za dogovor oko podmirenja navedenih troškova, kao i eventualne razlike u cijeni ako se proizvod mijenja, kupac će biti kontaktiran usmeno ili putem e-pošte od strane naših djelatnika.

JAMSTVO I REKLAMACIJE

S obzirom na raznolikost asortimana Marion d.o.o. ima u ponudi proizvode različitih karakteristika s različitim jamstvenim rokom, koji može biti od jedne godine pa sve do 10 godina. Jamstveni list sastavni je dio jamstvenih uvjeta i isporučuje se uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog roka. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Reklamacije uvažavamo prema jamstvu proizvođača za kupljeni proizvod. Svaki proizvod koji se reklamira bit će pregledan od strane ovlaštene osobe prodavatelja ili proizvođača. Na temelju zapisnika o reklamaciji, ako je reklamacija opravdana, reklamirani proizvod bit će servisiran ili će se proizvod zamijeniti novim. U slučaju da nije moguće otkloniti reklamaciju, a kupac ne pristane na zamjenski proizvod, kupcu će biti izvršen povrat uplaćenih sredstava.

DOSTAVA MADRACA, UPUTE O UPOTREBI I ODRŽAVANJU

Madrac će biti isporučen vakumiran, zarolan i u kartonskoj kutiji zbog maksimalne zaštite od mogućih oštećenja tijekom transporta te zbog garancije najviše higijene i očuvanja kvalitete proizvoda. Madrac je zapakiran i zavaren u ambalaži specijalnim strojevima i preporučljivo je otvoriti ga iz vakuuma odmah nakon dostave kako biste izbjegli bilo kakve probleme izazvane dugotrajnim stajanjem u transportnom obliku. U suprotnom, jamstvo možda neće pokrivati štetu. Prije korištenja, madrac je potrebno ostaviti minimalno 8 sati u vodoravnom položaju kako bi se sigurno vratio u prvobitni oblik i ne bi imao valovite deformacije.

Madrac je potrebno redovito okretati u svim smjerovima da se tragovi ležanja i manja udubljenja nastala prilikom ležanja izjednače i kako bi madrac poprimio svoju prvobitnu formu. Redovito okretanje madraca važno je zbog osiguravanja njegove dugotrajnosti, pravilnoga oblika, boljega prozračivanja i svježine.

Odgovarajuća podnica utječe na duži vijek trajanja jezgre madraca. Kod džepićastih i hibridnih jezgri odgovarajuća podnica ravna je podnica s prozračnom podlogom ili letvičasta, elastična i prozračna podnica. Za madrace od lateksa jedina odgovarajuća podnica je letvičasta, elastična i prozračna podnica čiji razmak između letvica nije veći od 6 cm i čije su letvice dovoljno čvrste da se prilikom korištenja i uslijed opterećenja ne savijaju „prema dolje, odnosno ispod horizontalne razine“.

Madrac mora biti smješten na odgovarajućoj podlozi koja je istih dimenzija kao madrac, odnosno njezine dimenzije ne smiju biti manje od madraca. Nužno je izbjegavati korištenje madraca na podlogama koje nisu dovoljno prozračne jer mogu uzrokovati nakupljanje vlage. Madrac se ne koristi na metalnim podnicama ili mrežastim podlogama, čak i u slučaju kad su obložene. Preporučeno je svakodnevno prozračivanje madraca prije pravljenja kreveta kako bi se vodenoj pari apsorbiranoj preko noći omogućilo da ishlapi. Važno je okretati madrac (glava – noge), kao i preokrenuti ga barem jednom tjedno zbog ujednačenog pozicioniranja njegovih zona. Za pranje i čišćenje presvlake valja pogledati prišivene etikete. Nemojte močiti madrac. Mrlje organske prirode, kao i držanje madraca u nehigijenskim uvjetima, uzrokuju prestanak jamstva.

UPAMTITE:
  1. Savjetuje se izlaganje presvlake madraca suncu barem jednom mjesečno radi pravilnog održavanja i higijene.
  2. Nemojte jezgru izlagati ultraljubičastim zrakama, već je ostavite da se prozrači na sjenovitom mjestu.
  3. Prilikom podizanja madraca potrebno je staviti ruke ispod njega, a ne hvatati ga sa strane.
  4. Nemojte koristiti deterdžente ili odstranjivače mrlja na površini od lateksa i pjene.
  5. Budući da je lateks prirodni materijal, nesavršenosti koje su rezultat njegove obrade u okviru su norme i ne dovode u pitanje funkcionalnost i ergonomičnost samog madraca.

JAMSTVO I UVJETI JAMSTVA

  • Prve dvije (2) godine vrijedi apsolutno jamstvo i izvršava se servis ili zamjena madraca, osim u slučajevima postupanja s proizvodom suprotno navedenim preporukama (Upute o upotrebi i održavanju).
  • U slučaju prijave reklamacije na proizvod po isteku dvije (2) godine odobrava se vrijednost za kupnju novoga madraca jednake vrijednosti ili skupljega, u odnosu na cijenu kupljenoga madraca. Po isteku dvije godine odobrava se vrijednost za kupnju novoga madraca u sljedećim postotcima:

 

PERIOD OD DOSTAVE (URUČENJA)

IZNOS ODOBRENJA

0 – 24 mjeseca

100 %

25 – 48 mjeseca

60 %

49 – 72 mjeseca

40 %

73 – 96 mjeseca

20 %

97    – 120 mjeseca

10    %

  • Uz pravilno korištenje madraca materijali unutar madraca ostat će nepromijenjeni. Kao posljedica prilagođavanja madraca uz normalno korištenje debljina i tvrdoća se smanji do 10 %, što se ne razmatra tvorničkom greškom. Za takvo smanjenje debljine ili tvrdoće proizvođač ovom jamstvenom izjavom ne jamči.
  • Kod dimenzija madraca zbog elastičnosti materijala tolerancija je +/- 2 %. Madrac unutar te tolerancije ne smatra se kao madrac s greškom. Do takvih odstupanja može doći i nakon dužeg vremena uporabe. U tim slučajevima jamstvo ne vrijedi.
  • Reklamacija se prijavljuje pisanim putem sa svim dokazima da je problem u madracu, a ne u neadekvatnim uvjetima korištenja. Uvjet za ostvarivanje jamstva su jamstveni list, račun i opis oštećenja (uz fotografije oštećenja i podnica).
  • Jamstvo počinje danom preuzimanja madraca, odnosno temeljem dokumenta prema kojem je vidljivo i dokazivo preuzimanje.
  • O pogreškama kao što su pogreške šavova, potencijalne mrlje i ostale mrlje koje ne utječu na funkcionalnost madraca, kupac mora prodavača pisano obavijestiti u roku od 15 dana od dana preuzimanja madraca.
  • Jamstvo vrijedi na području Republike Hrvatske.
JAMSTVO NE POKRIVA:
  • Nepridržavanje gore navedenih uputa i nepravilno postupanje s proizvodom (sila, preopterećenje ili promjene uzrokovane od strane kupca).
  • Korištenje neadekvatne podnice.
  • Normalna istrošenost zbog starosti.
  • Korištenje madraca u vlažnim, pretjerano toplim ili neprozračenim prostorima kad se kao posljedica javlja promjena boje madraca ili se stvaraju mrlje od plijesni na madracu i/ili presvlaci.
  • Posebni uvjeti jamstva i Sleep trial ne vrijede za vanstandardne proizvode kao i proizvode izrađene po mjeri ili specifikaciji kupca. 

Probni period 100 noćiSleep trial period

Marion nudi mogućnost isprobavanja madraca u trajanju od 100 noći kako biste imali dovoljno vremena za prilagodbu i navikavanje na novi madrac. Sigurni smo da će naš madrac postati nezamjenjiv, ali u slučaju da ipak ne bude tako, možete ga zamijeniti ili vratiti bez ikakvih komplikacija.

Da biste ostvarili pravo na povrat ili zamjenu madraca, potrebno je slijediti sljedeće korake. U roku do 100 dana od preuzimanja robe valja poslati obavijest s popunjenim obrascem za jednostrani raskid ugovora. Povrat novca bit će izvršen tek nakon što nam proizvod bude vraćen i nakon što se utvrdi njegovo stanje. Ako je proizvod neoštećen, prodavatelj se obvezuje da će bez odgađanja kupcu vratiti cijeli iznos uplaćenih sredstva za vraćeni proizvod.

Za ostvarivanje prava na probni period i povrat madraca kupac treba sačuvati originalnu ambalažu dostavljenoga madraca, a prodavatelj će osigurati dodatnu. Madrac je potrebno upakirati u dvostruku zaštitnu ambalažu kako bi se spriječilo zaprljanje tijekom transporta. U slučaju da se zaprljanje tijekom transporta dogodi zbog pakiranja proizvoda suprotno uputama prodavatelja, prestaje pravo na povrat ili zamjenu, odnosno vrijednost će biti umanjena zbog nastale štete.

Osoba – kupac ili kupac s iste adrese može iskoristiti pravo Probnoga perioda 100 noći jednom u dvije godine. Oštećenja, zaprljanja ili bilokakve mrlje organske prirode, kao i držanje madraca u nehigijenskim uvjetima, uzrokuju prestanak prava na povrat ili zamjenu.

Troškove povrata proizvoda i eventualne ponovne dostave snosi kupac i oni ovise o dimenziji madraca.

Proizvođač jamči kakvoću i besprijekornost proizvoda. Ako budete postupali u skladu s uputama, Marion jamči da će proizvod služiti svojoj svrsi.

PRIGOVORI I POHVALE

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Marion d.o.o. omogućuje Vam da svoje pisane prigovore i pohvale šaljete na adresu Dubravica 2, 5200 Pazin ili e-mailom na adresu: info@outletmadraci.hr

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA O KUPNJI SKLOPLJENOJ NA DALJINU

Kupac ima pravo u roku od 14 dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Trgovac je dužan bez odgađanja dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.

Obrazac za jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji na daljinu možete preuzeti ovdje.

Kupac je dužan izvršiti povrat proizvoda najkasnije u roku od 14 dana od dana davanja izjave o raskidu ugovora.

Povrat novca biti će izvršen tek nakon što nam roba bude vraćena i nakon što se utvrdi stanje proizvoda. Ako je proizvod neoštećen, prodavatelj se obavezuje bez odgađanja, a najkasnije u roku od 7 dana, kupcu vratiti cijeli iznos uplaćenih sredstva za vraćeni proizvod. Sve troškove povrata proizvoda ( 60 eura za pojedinačni proizvod) i eventualne ponovne dostave snosi kupac.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.

Ako je vraćeni proizvod oštećen, prodavatelj će umanjiti iznos za povrat u iznosu nanesene materijalne štete, a ako je vraćeni proizvod uništen, prodavatelj neće izvršiti povrat sredstava.

Scroll to Top