 
- 5% Kod za popust
Prijavi se na naš newsletter i ostvari 5% popusta na prvu kupnju! Provjerite mapu "promocije" u svojoj e-pošti!
 
Uvjeti poslovanja u internet trgovini odnose se na kupovinu proizvoda na internetskoj stranici outletmadraci.hr.
Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja može samostalno izvršiti narudžbu putem internet trgovine outletmadraci.hr. Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi sam Kupac.
Uvjeti korištenja Internet trgovine outletmadraci.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te zajedno sa podacima objavljenima na Internet stranici predstavljaju predugovornu obavijest u smislu Članka 57. ZZP. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. Marion d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave te nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu tim promjenama.
Korištenjem ove Internet stranice smatra se da su korisnici i korisnice u svakom trenutku upoznati s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumiju i prihvaćaju.
Svrha Internet stranice outletmadraci.hr je ponuditi svoje proizvode klijentima i informirati ih o temama vezanima za zdrav život i odmor te u tom smislu Marion d.o.o. nastoji da objavljeni sadržaj u najvećoj mogućoj mjeri daje potpunu i točnu informaciju.
Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koje se nalaze na Outletmadraci.hr Internetskoj stranici zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača. Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Za nenamjerne greške ne odgovaramo.
Marion d.o.o. se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja je na bilo koji način vezana uz korištenje stranice od strane korisnika i korisnica bilo uporabom ili zlouporabom sadržaja, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili korisnici ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom sadržaja stranice. Odricanjem od navedene odgovornosti Marionu d.o.o. nije cilj smanjiti odgovornost za svoje postupanje u skladu sa zakonskim propisima.
Dokumenti, fotografije, podaci, informacije, kao i bilo koji dio sadržaja objavljen na stranici, ne smije se reproducirati, distribuirati ili na bilo koji način koristiti u komercijalne svrhe.
Nositelj svih prava na Internet stranici outletmadraci.hr je trgovačko društvo Marion d.o.o. i ne odgovara za sadržaje, niti za raspoloživost drugih stranica na koje upućuje poveznicama.
Iako Marion d.o.o. nastoji smanjiti tehničke pogreške prilikom korištenja Internet stranice, ne može jamčiti da će sve funkcionalnosti biti uvijek dostupne, niti odgovara za eventualnu nedostupnost stranice.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora u potpunosti odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, osobito zbog postavki monitora, razlika u percepciji boja te manjih odstupanja u nijansama materijala koje se mogu pojaviti u proizvodnji.
Odstupanja u boji korištenih materijala, poput pjena u madracima, ne utječu na strukturu, kvalitetu ni funkcionalnost proizvoda, te stoga ne predstavljaju osnovu za reklamaciju.
Prodavatelj ulaže maksimalne napore da svi proizvodi budu prikazani što vjernije i realnije u odnosu na stvarni izgled, kako bi kupac dobio što točniju predodžbu o proizvodu.
Istaknute cijene su izražene u eurima te s uračunatim PDV-om (porezom na dodanu vrijednost).
Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca postaje važeći u trenutku kada ponuditelj potvrdi narudžbu. Od tog trenutka dalje, sve su cijene i drugi uvjeti fiksirani i jednakovrijedno važe za ponuditelja i za kupca.
Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
Jednokratno:
kreditnim karticama: Visa Premium, Visa, Diners, EC/MC
Debitnim karticama: Maestro, Visa Elektron
Obročno:
PRIVREDNA BANKA ZAGREB
Visa Premium 2 – 12 rata beskamatno
Maestro i Visa Inspire 2-36 rata beskamatno
ZAGREBAČKA BANKA– ZABA
Maestro 2 – 12 rata beskamatno
Mastercard i Visa 2 – 24 rate beskamatno
ERSTE CARD CLUB
Diners 2-12 rata beskamatno
Maestro Plus 2-12 rata
Visa (MBPlus) 2- 12 rata
Dostava se vrši na kontinentalnom djelu Hrvatske i po otocima, ovisno o dogovoru i mogućnostima dostavnih službi. Na zahtjev kupca moguće je organizirati dostavu i izvan RH, uz prethodnu najavu troškova dostave od strane prodavatelja te potvrdu kupca o prihvaćanju ponuđene cijene.
Zbog različitih volumena i težine proizvoda koje nudimo nije moguće uslugu dostave dobiti samo od jednog prevoznika/dostavljačke službe, stoga smo radi pružanja cijelovite i kvalitetne usluge dostave ostvarili partnerstvo sa više renomiranih logističkih kompanija kojima će biti dostavljene narudžbe a to su:
GLS
INTEREUROPA
IN TIME
DPD
Naručeni proizvodi se dostavljaju do ulaza u stambeni objekt. Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je preuzimanje moguće.
Prilikom preuzimanja potrebno je temeljito pregledati robu radi eventualnih oštećenja u transportu te molimo da nas, u slučaju zamijećenih oštećenja kod preuzimanja, odmah kontaktirate.
Za naručenu robu dostava na kontinentalnom djelu Hrvatske se ne naplaćuje, osim ako nije drukčije naznačeno prilikom narudžbe.
Za isporuke na otoke dostava se ne naplaćuje, osim ako nije drukčije naznačeno prilikom narudžbe, a mogućnost dostave ovisi o rasporedu i mogućnostima dostavnih službi.
Za sve narudžbe veće od 90 eura dostava je besplatna.
Trošak dostave u inozemstvo biti će izračunat i ponuđen kupcu te isti će ovisiti o vrsti robe i zemlji u koju se naručena roba šalje.
Neizvršena isporuka: ukoliko kupac, odnosno primatelj naveden u narudžbi, nije zatečen na navedenoj adresi dostave u vrijeme dostave, kupac će biti kontaktiran o ponovnoj dostavi.
Ako je kupac naručio pogrešnu dimenziju, proizvod se može zamijeniti u roku od 14 dana ako je proizvod u originalnom pakiranju i nije oštećen. Ako je proizvod otvoren i ima vidljiva oštećenja, proizvod je moguće zamijeniti isključivo ako kupac pristane podmiriti iznos nanesene materijalne štete počinjene na proizvodu, kao i ponovnog pakiranja proizvoda. U oba slučaja, trošak povrata proizvoda ( 60 eura za pojedinačni proizvod), kao i trošak ponovljene dostave, ide na teret kupaca.
Za dogovor oko podmirenja navedenih troškova, kao i eventualne razlike u cijeni ako se proizvod mijenja, kupac će biti kontaktiran usmeno ili putem e-pošte od strane naših djelatnika.
S obzirom na raznolikost asortimana Marion d.o.o. ima u ponudi proizvode različitih karakteristika s različitim jamstvenim rokom, koji može biti od jedne godine pa sve do 10 godina. Jamstveni list sastavni je dio jamstvenih uvjeta i isporučuje se uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog roka. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti kojima kupac može ostvariti svoja prava.
Reklamacije uvažavamo prema jamstvu proizvođača za kupljeni proizvod. Svaki proizvod koji se reklamira bit će pregledan od strane ovlaštene osobe prodavatelja ili proizvođača. Na temelju zapisnika o reklamaciji, ako je reklamacija opravdana, reklamirani proizvod bit će servisiran ili će se proizvod zamijeniti novim. U slučaju da nije moguće otkloniti reklamaciju, a kupac ne pristane na zamjenski proizvod, kupcu će biti izvršen povrat uplaćenih sredstava.
Madrac će biti isporučen vakumiran, zarolan i u kartonskoj kutiji zbog maksimalne zaštite od mogućih oštećenja tijekom transporta te zbog garancije najviše higijene i očuvanja kvalitete proizvoda. Madrac je zapakiran i zavaren u ambalaži specijalnim strojevima i preporučljivo je otvoriti ga iz vakuuma odmah nakon dostave kako biste izbjegli bilo kakve probleme izazvane dugotrajnim stajanjem u transportnom obliku. U suprotnom, jamstvo možda neće pokrivati štetu. Prije korištenja, madrac je potrebno ostaviti minimalno 8 sati u vodoravnom položaju kako bi se sigurno vratio u prvobitni oblik i ne bi imao valovite deformacije.
Madrac je potrebno redovito okretati u svim smjerovima da se tragovi ležanja i manja udubljenja nastala prilikom ležanja izjednače i kako bi madrac poprimio svoju prvobitnu formu. Redovito okretanje madraca važno je zbog osiguravanja njegove dugotrajnosti, pravilnoga oblika, boljega prozračivanja i svježine.
Odgovarajuća podnica utječe na duži vijek trajanja jezgre madraca. Kod džepićastih i hibridnih jezgri odgovarajuća podnica ravna je podnica s prozračnom podlogom ili letvičasta, elastična i prozračna podnica. Za madrace od lateksa jedina odgovarajuća podnica je letvičasta, elastična i prozračna podnica čiji razmak između letvica nije veći od 6 cm i čije su letvice dovoljno čvrste da se prilikom korištenja i uslijed opterećenja ne savijaju „prema dolje, odnosno ispod horizontalne razine“.
Madrac mora biti smješten na odgovarajućoj podlozi koja je istih dimenzija kao madrac, odnosno njezine dimenzije ne smiju biti manje od madraca. Nužno je izbjegavati korištenje madraca na podlogama koje nisu dovoljno prozračne jer mogu uzrokovati nakupljanje vlage. Madrac se ne koristi na metalnim podnicama ili mrežastim podlogama, čak i u slučaju kad su obložene. Preporučeno je svakodnevno prozračivanje madraca prije pravljenja kreveta kako bi se vodenoj pari apsorbiranoj preko noći omogućilo da ishlapi. Važno je okretati madrac (glava – noge), kao i preokrenuti ga barem jednom tjedno zbog ujednačenog pozicioniranja njegovih zona. Za pranje i čišćenje presvlake valja pogledati prišivene etikete. Nemojte močiti madrac. Mrlje organske prirode, kao i držanje madraca u nehigijenskim uvjetima, uzrokuju prestanak jamstva.
| PERIOD OD DOSTAVE (URUČENJA) | IZNOS ODOBRENJA | 
| 0 – 24 mjeseca | 100 % | 
| 25 – 48 mjeseca | 60 % | 
| 49 – 72 mjeseca | 40 % | 
| 73 – 96 mjeseca | 20 % | 
| 97 – 120 mjeseca | 10 % | 
Probni period 100 noći – Sleep trial period
Marion nudi mogućnost isprobavanja madraca u trajanju od 100 noći kako biste imali dovoljno vremena za prilagodbu i navikavanje na novi madrac. Sigurni smo da će naš madrac postati nezamjenjiv, ali u slučaju da ipak ne bude tako, možete ga zamijeniti ili vratiti bez ikakvih komplikacija.
Da biste ostvarili pravo na povrat ili zamjenu madraca, potrebno je slijediti sljedeće korake. U roku do 100 dana od preuzimanja robe valja poslati obavijest s popunjenim obrascem za jednostrani raskid ugovora. Povrat novca bit će izvršen tek nakon što nam proizvod bude vraćen i nakon što se utvrdi njegovo stanje. Ako je proizvod neoštećen, prodavatelj se obvezuje da će bez odgađanja kupcu vratiti cijeli iznos uplaćenih sredstva za vraćeni proizvod.
Za ostvarivanje prava na probni period i povrat madraca kupac treba sačuvati originalnu ambalažu dostavljenoga madraca, a prodavatelj će osigurati dodatnu. Madrac je potrebno upakirati u dvostruku zaštitnu ambalažu kako bi se spriječilo zaprljanje tijekom transporta. U slučaju da se zaprljanje tijekom transporta dogodi zbog pakiranja proizvoda suprotno uputama prodavatelja, prestaje pravo na povrat ili zamjenu, odnosno vrijednost će biti umanjena zbog nastale štete.
Osoba – kupac ili kupac s iste adrese može iskoristiti pravo Probnoga perioda 100 noći jednom u dvije godine. Oštećenja, zaprljanja ili bilokakve mrlje organske prirode, kao i držanje madraca u nehigijenskim uvjetima, uzrokuju prestanak prava na povrat ili zamjenu.
Troškove povrata proizvoda i eventualne ponovne dostave snosi kupac i oni ovise o dimenziji madraca.
Proizvođač jamči kakvoću i besprijekornost proizvoda. Ako budete postupali u skladu s uputama, Marion jamči da će proizvod služiti svojoj svrsi.
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Marion d.o.o. omogućuje Vam da svoje pisane prigovore i pohvale šaljete na adresu Dubravica 2, 5200 Pazin ili e-mailom na adresu: info@outletmadraci.hr
Kupac ima pravo u roku od 14 dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor.
Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Trgovac je dužan bez odgađanja dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.
Obrazac za jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji na daljinu možete preuzeti ovdje.
Kupac je dužan izvršiti povrat proizvoda najkasnije u roku od 14 dana od dana davanja izjave o raskidu ugovora.
Povrat novca biti će izvršen tek nakon što nam roba bude vraćena i nakon što se utvrdi stanje proizvoda. Ako je proizvod neoštećen, prodavatelj se obavezuje bez odgađanja, a najkasnije u roku od 7 dana, kupcu vratiti cijeli iznos uplaćenih sredstva za vraćeni proizvod. Sve troškove povrata proizvoda ( 60 eura za pojedinačni proizvod) i eventualne ponovne dostave snosi kupac.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.
Ako je vraćeni proizvod oštećen, prodavatelj će umanjiti iznos za povrat u iznosu nanesene materijalne štete, a ako je vraćeni proizvod uništen, prodavatelj neće izvršiti povrat sredstava.
 
