Uvjeti korištenja
Uvjeti poslovanja u internet trgovini odnose se na kupovinu proizvoda na internetskoj stranici outletmadraci.hr.
Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja može samostalno izvršiti narudžbu putem internet trgovine outletmadraci.hr. Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi sam Kupac.
Uvjeti korištenja Internet trgovine outletmadraci.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te zajedno sa podacima objavljenima na Internet stranici predstavljaju predugovornu obavijest u smislu Članka 57. ZZP. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. Marion d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave te nije odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu tim promjenama.
Korištenjem ove Internet stranice smatra se da su korisnici i korisnice u svakom trenutku upoznati s ovim uvjetima korištenja te da ih u potpunosti razumiju i prihvaćaju.
Svrha Internet stranice outletmadraci.hr je ponuditi svoje proizvode klijentima i informirati ih o temama vezanima za zdrav život i odmor te u tom smislu Marion d.o.o. nastoji da objavljeni sadržaj u najvećoj mogućoj mjeri daje potpunu i točnu informaciju.
Prodavatelj se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koje se nalaze na Outletmadraci.hr Internetskoj stranici zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača. Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine. Za nenamjerne greške ne odgovaramo.
Marion d.o.o. se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja je na bilo koji način vezana uz korištenje stranice od strane korisnika i korisnica bilo uporabom ili zlouporabom sadržaja, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili korisnici ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom sadržaja stranice. Odricanjem od navedene odgovornosti Marionu d.o.o. nije cilj smanjiti odgovornost za svoje postupanje u skladu sa zakonskim propisima.
Dokumenti, fotografije, podaci, informacije, kao i bilo koji dio sadržaja objavljen na stranici, ne smije se reproducirati, distribuirati ili na bilo koji način koristiti u komercijalne svrhe.
Nositelj svih prava na Internet stranici outletmadraci.hr je trgovačko društvo Marion d.o.o. i ne odgovara za sadržaje, niti za raspoloživost drugih stranica na koje upućuje poveznicama.
Iako Marion d.o.o. nastoji smanjiti tehničke pogreške prilikom korištenja Internet stranice, ne može jamčiti da će sve funkcionalnosti biti uvijek dostupne, niti odgovara za eventualnu nedostupnost stranice.
Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda, ne radi se o nedostatku proizvoda.
CIJENE
Istaknute cijene su izražene u hrvatskim kunama i eurima te s uračunatim PDV-om (porezom na dodanu vrijednost).
Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca postaje važeći u trenutku kada ponuditelj potvrdi narudžbu. Od tog trenutka dalje, sve su cijene i drugi uvjeti fiksirani i jednakovrijedno važe za ponuditelja i za kupca.
NAČINI PLAĆANJA
Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
- Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe. Opcija plaćanja pouzećem omogućuje Vam da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave proizvoda na traženu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini dostavljaču prilikom isporuke.
- Virmansko plaćanje (ponuda/predračun). Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podacima potrebnima za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte… Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo Vam naručene proizvode.
- Plaćanje karticama Marion d.o.o. koristi WSPay sustav naplate kreditnih kartica.
Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava WSpay™ sustav za online autorizaciju kreditnih kartica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu. Moguće je plaćanje sljedećim karticama na jednokratno ili obročno do 24 rate beskamatno ovisno o kartici koju posjeduje te i uvjetima koje ste ugovorili s Vašom bankom ili kartičarskom kućom. - Plaćanje karticama u našoj internet trgovini ili prilikom dostave naše dostavne službe:
Jednokratno:
kreditnim karticama: Visa Premium, Visa, Diners, EC/MC
Debitnim karticama: Maestro, Visa ElektronObročno:
PRIVREDNA BANKA ZAGREB
VISA PREMIUM 2 – 12 rata beskamatno
MAESTRO i VISA Inspire 2-36 rata beskamatno.
ZAGREBAČKA BANKA– ZABA
MAESTRO 2 – 12 rata beskamatno
MASTERCARD i VISA 2 – 24 rate beskamatno
ERSTE CARD CLUB
DINERS 2-12 rata beskamatno
MAESTRO Plus 2-12 rata
VISA (MBPlus) 2- 12 rata
DOSTAVA
Dostava se vrši na kontinentalnom djelu Hrvatske i po otocima, ovisno o dogovoru i mogućnostima dostavnih službi. Na zahtjev kupca moguće je organizirati dostavu i izvan RH, uz prethodnu najavu troškova dostave od strane prodavatelja te potvrdu kupca o prihvaćanju ponuđene cijene.
Zbog različitih volumena i težine proizvoda koje nudimo nije moguće uslugu dostave dobiti samo od jednog prevoznika/dostavljačke službe, stoga smo radi pružanja cijelovite i kvalitetne usluge dostave ostvarili partnerstvo sa više renomiranih logističkih kompanija kojima će biti dostavljene narudžbe a to su:
GLS
INTEREUROPA
IN TIME
Prilikom preuzimanja potrebno je temeljito pregledati robu radi eventualnih oštećenja u transportu te molimo da nas, u slučaju zamijećenih oštećenja kod preuzimanja, odmah kontaktirate.
CIJENA DOSTAVE
Za naručenu robu dostava na kontinentalnom djelu Hrvatske se ne naplaćuje, osim ako nije drukčije naznačeno prilikom narudžbe.
Za isporuke na otoke dostava se ne naplaćuje, osim ako nije drukčije naznačeno prilikom narudžbe, a mogućnost dostave ovisi o rasporedu i mogućnostima dostavnih službi.
Za sve narudžbe veće od 80 eura dostava je besplatna.
Trošak dostave u inozemstvo biti će izračunat i ponuđen kupcu te isti će ovisiti o vrsti robe i zemlji u koju se naručena roba šalje.
Neizvršena isporuka: ukoliko kupac, odnosno primatelj naveden u narudžbi, nije zatečen na navedenoj adresi dostave u vrijeme dostave, kupac će biti kontaktiran o ponovnoj dostavi.
ZAMJENA ROBE U SLUČAJU POGREŠNE NARUDŽBE
Ako je kupac naručio pogrešnu dimenziju, proizvod se može zamijeniti u roku od 14 dana ako je proizvod u originalnom pakiranju i nije oštećen. Ako je proizvod otvoren i ima vidljiva oštećenja, proizvod je moguće zamijeniti isključivo ako kupac pristane podmiriti iznos nanesene materijalne štete počinjene na proizvodu, kao i ponovnog pakiranja proizvoda. U oba slučaja, trošak povrata proizvoda, kao i trošak ponovljene dostave ( 60 eura), ide na teret kupaca.
Za dogovor oko podmirenja navedenih troškova, kao i eventualne razlike u cijeni ako se proizvod mijenja, kupac će biti kontaktiran usmeno ili putem e-pošte od strane naših djelatnika.
JAMSTVO I REKLAMACIJE
S obzirom na raznolikost asortimana, Marion d.o.o. u ponudi ima proizvode različitih karakteristika s različitim jamstvenim rokom, koji može biti od jedne godine pa do 20 godina. Jamstveni list sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuje uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog roka. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava.
Reklamacije uvažavamo prema jamstvu proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira biti će pregledan od strane ovlaštene osobe prodavatelja ili proizvođača. Na temelju zapisnika o reklamaciji, ako je reklamacija opravdana, reklamirani proizvod biti će servisiran ili će se proizvod zamijeniti novim. U slučaju da nije moguće otkloniti reklamaciju, a kupac ne pristane na zamjenski proizvod, kupcu će biti u potpunosti izvršen povrat uplaćenih sredstava, uklljučujući i troškove dostave ako su isti naplaćeni.
PRIGOVORI I POHVALE
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Marion d.o.o. omogućuje Vam da svoje pisane prigovore i pohvale šaljete na adresu Dubravica 2, 5200 Pazin ili e-mailom na adresu: info@outletmadraci.hr
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA O KUPNJI SKLOPLJENOJ NA DALJINU
Kupac ima pravo u roku od 14 dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor.
Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Trgovac je dužan bez odgađanja dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.
Obrazac za jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji na daljinu možete preuzeti ovdje.
Kupac je dužan izvršiti povrat proizvoda najkasnije u roku od 14 dana od dana davanja izjave o raskidu ugovora.
Povrat novca biti će izvršen tek nakon što nam roba bude vraćena i nakon što se utvrdi stanje proizvoda. Ako je proizvod neoštećen, prodavatelj se obavezuje bez odgađanja, a najkasnije u roku od 7 dana, kupcu vratiti cijeli iznos uplaćenih sredstva za vraćeni proizvod. Sve troškove povrata proizvoda ( 60 eura) i eventualne ponovne dostave snosi kupac.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.
Ako je vraćeni proizvod oštećen, prodavatelj će umanjiti iznos za povrat u iznosu nanesene materijalne štete, a ako je vraćeni proizvod uništen, prodavatelj neće izvršiti povrat sredstava